czwartek, 1 listopada 2012

tłumaczenie Little Things


Zayn:
 Twoja dłoń pasuje do mojej, jakby została stworzona tylko dla mnie
 ale zapamiętaj to, to było nam przeznaczone
 I łączę kropki z piegami na twoich policzkach
 I to wszystko ma dla mnie sens

 Liam:
 Wiem, że nigdy nie lubiłaś tych kurzych łapek obok oczu, gdy się uśmiechasz
 Nigdy nie lubiłaś swojego brzucha ani swoich ud
 Dołeczki na twoich plecach na dole twojego kręgosłupa
 Ale ja będę kochał je bez końca

 Zayn & Liam:
 Nie pozwolę, by te małe rzeczy opuściły moje usta
 Ale jeśli to zrobię,
 To do ciebie, Och, to do ciebie się odnoszą
 Jestem w tobie zakochany i w tych małych rzeczach

 Louis:
 Nie możesz pójść do łóżka bez filiżanki herbaty
 I może to dlatego mówisz przez sen
 I te wszystkie rozmowy są sekretami, które skrywam
 Jednak to nie ma dla mnie sensu

 Harry:
 Wiem, że nigdy nie lubiłaś swojego głosu na kasecie
 Nigdy nie chciałaś wiedzieć, ile ważysz
 Nadal musisz wciskać się w swoje dżinsy
 Ale dla mnie jesteś idealna

 Harry & Louis:
 Nie pozwolę by te małe rzeczy opuściły moje usta
 Ale jeśli to zrobię
 To do ciebie, och, to do ciebie się odnoszą
 Jestem w tobie zakochany i w tych małych rzeczach

 Niall:
 Nigdy nie będziesz kochać siebie w połowie tak mocno jak ja kocham ciebie
 Nigdy nie będziesz traktować siebie odpowiednio, kochanie
 Ale chcę, by tak było
 Jeśli pokażę ci, że jestem przy tobie
 Może będziesz kochać siebie tak jak ja kocham ciebie

 Harry:
 Właśnie pozwoliłem, by te małe rzeczy opuściły moje usta
 Ponieważ to do ciebie, to do ciebie, och, to ciebie się odnoszą
 Jestem w tobie zakochany i w tych małych rzeczach

 Wszyscy:
 Nie pozwolę, by te małe rzeczy opuściły moje usta
 Ale jeśli to zrobię
 To do ciebie, och, to do ciebie się odnoszą
 Jestem w tobie zakochany i we wszystkich twoich małych rzeczach