sobota, 30 marca 2013

#20factsaboutme

20. Jestem Directioner #20factsaboutme

19. Jestem Belieber #20factsaboutme

18. Jestem Lovatic #20factsaboutme

17. Z całego serca pragnę przeprowadzić się do mojej siostry do Londynu #20factsaboutme

16. Chciałabym w przyszłości zostań światowej klasy aktorką to moje marzenie #20factsaboutme

15. Moim marzeniem również jest zostać zawodową tancerką i np tańczyć w zespole Justina #20factsaboutme

14. Uwielbiam pisać wiersze, przez które mogę pokazać co czuję w sercu #20factsaboutme

13. Akurat się tak składa że 13 to moja szczęśliwa liczba #20factsaboutme

12. Dostałam w życiu nauczkę, że gdy dla każdego jesteś pomocna i miła to na końcu zostajesz z niczym #20factsaboutme

11. Dlatego teraz pomagam tylko tym, którzy na to zasłużyli i nie zostawili mnie w trudnej sytuacji #20factsaboutme

10. Prawie co noc płaczę zagłuszając krzyk poduszką z powodu tego, że nienawidze mojego życia i tego gdzie sie urodziłam #20factsaboutme

9. Często się tne bo wiele ludzi rani mnie swoimi słowami i nie wytrzymuje tego psychicznie #20factsaboutme

8. Jakieś pół roku temu zaczęłam wymiotować gdy coś zjem bo czułam jak każdy patrzy na mnie i myśli sobie że jestem gruba #20factsaboutme

7. Tak bardzo nie chcę być kolejnym normalnym człowiekiem. Tak wiele chciałabym osiągnąć w życiu #20factsaboutme

6. Wiele osób mówi mi, że jestem bardzo tolerancyjna jak na osobę w moim wieku, ponieważ  patrzę na ludzki charakter nie na to co lubią czy jaka mają orientacje czy gust #20factsaboutme

5. Szczerze, sądzę że jestem inteligentna, no w każdym bądź razie myślę, że nie należę do osób głupich #20factsaboutme

4. Mam 4 ulubione kolory: czerwony-jak krew i siła, czarny- jak strach i złość, błękitny- jak nadzieja i różowy-szaleństwo #20factsaboutme

3.Gdy się mnie poznaje każdy myśli,że jestem poważna i spokojna,a tak naprawdę często mi odwala i odpierdalam różne rzeczy #20factsaboutme

2. Łatwo wpadam w złość, a często po nocach tańczę krzycząc i zachowując się jak psychicznie chora #20factsaboutme