środa, 5 września 2012

Kurwa mam dość *

ja pierdziele mam ochote to wszytsko zajebać mam dość życia ogólnie tylko sie zabic naprawdę czasem mam ochotę sie zabić !!!
nic nie ma już dla mnie sensu chcialabym przestac żyć nienawidze mojego życia !!>>??

takie tam pytanko po co w ogóle jest życie skoro umieramy zaraz !
umrzemy wiec po co sie rodzić nie rozumiem tego całego świata jaki to ma sens dostać telefon po to by nastepnego dnia ktos go zabral nam a my tylko otworzylismy narazie pudełko ?>>???? więc na co to wszystko ja sie pytam
po co istnieć jak umieramy !
i nie zmienimy tego i czy to w ogole ma jakies znaczenie czy dzsiaj pojdziemy do szkoly czy moze do kina czy siądziemy na krzesle czy moze na łózku
kurwa i cholera jasna ja się pytam gdzie sens !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PO JAKĄ CHOLERE MAM ŻYĆ !