sobota, 1 września 2012

sen o gali MTV

hahah boże nie ograniecie mialam taki zajebisty sen ze jestem sobie na gali MTV tej co teraz ma byc no i śniłam o tym prawdopodobnie dlatego że One Direction ma tam wystąpić xD no i ma być tam tez Demi Lovato a ja jestem jej fanka i sniło mi się że jestem na tej gali i ona prosi o jedną osobe z nastolatków żeby poszli z nia na scene bo ona ma rozpocząć to i czaicie ja sie zgłosilam i ona mnie wybrała hehe !!!
i juz jestem z nia na scenie i gadalłam z nia jakos po angielsu ale tak jajk ja teraz potrafie więc wiecie tak sobie i i potem okazalo sie że ona jednak mnie rozumie i mowi ze jej rodzina jest tam jakos powiązana z polska i zna troche język hehe i zaczęła spiewac i grać na gitarze a ja jej miałam trzymać mikrofon!

i coś tam przęłączałam żeby było ja słychać i ja taka podeksctytowana a ona nagle zaczyna śpiewać

" U say NIALL " i ja wtedy