czwartek, 9 maja 2013

podsumowanie tygodnia xd

haha więc tak:
PONIEDZIAŁEK
umuwiłam się na szukanie sukienki z Nataliś oczywiście nic nie znalazłysmy haha i siedziałyśmy z Mc
+ potem spotkalamm się z Małgorzatą i gadałysmy w plazie potem znów do nas Nataliś dołączyła ale potem Sośka pojechała i znow z Nataliś łaziłyśmy i no i tyle +wieczorem gadalam z Pawłem

WTOREK
zakupy, znalazłam sukienke ale butów nie -,-
i jak wracalam napisalam do dziewczyn zeby sie z nimi spotkac spotkalam sie i lazilysmy heh bylo fajnie + moje nogu umarly bo nie zmienilam butów xd

ŚRODA
miałam się spotkać z Pawłem i gadaliśmy
zdecydowanie wpadliśmy na za dużo ludzi i Mączka się przyczepil potem neispodziewanie pojawiła się Endżi postaliśmy pogadlismy a raczej oni gadali poem pojechali jakos tak sie staloz e Endzi do mnie trafiła pogadałyśmy :D + jej mama jest w ciąży :D

CZWARTEK
wreszcie się wyspałam troche się pouczyłam poukładałam sobie sprawy i poszkicowałam troche odprawiłam nas i nadal nie mam butów xd + wszystkie owady i etc mnie nienawidzą