poniedziałek, 20 maja 2013

Przemowa Justina po wygraniu Billeboard Milestone Award 2013:

Przemowa Justina po wygraniu Billeboard Milestone Award 2013:

"Mam 19 lat. (...) Myślę, że robię całkiem dobrą robotę i w zasadzie jeżeli chodzi o moją sztukę chcę tylko powiedzieć, że to co robię na prawdę powinno być o muzyce, o rzemiośle które wykonuję(...) To nie jest sztuczka, ja nie jestem sztuczką. Jestem artystą i powinienem być traktowany poważnie. Wszystkie inne bzdury nie powinny być wypowiedziane. (...) Chciałbym podziękować mojemu managerowi Scooterowi Braunowi. Chciałbym podziękować mojej rodzinie, która jest w domu. Dziękuję mojej mamie i ojcu. Chciałbym podziękować Jezusowi (...) Mamo bardzo Cię kocham. Tato kocham Cię. Mały bracie i siostro kocham was i bardzo wam dziękuję(...) Fani, jesteście niesamowici!"