wtorek, 23 kwietnia 2013

Wiki chciałaś kiedykolwiek się zabić?
Tak, a wiesz dlaczego. Dlatego że mój cały świat się wali. Sama nie wiem co czuje. Już to wszystko po prostu nie ma dla mnie znaczenia. Czuję sie zmęczona ciągłym.. nawet oddychaniem. T mnie wykańcza ten cały świat. On jest taki.. podły. To wszystko mnie tak cholernie przytłacza. Jednak nie dałabym rady odebrać sobie życia chyba. Za bardzo wierze w lepsze jutro. Bo chcę wierzyć że będzie lepiej ale gdy tak ciągle mam nadzieje przychodzi jutro. I wcale nie jest lepiej.
Moje oczy codziennie pokrywają się łzami. To już nie jest dla mnie czymś wyjątkowym - płacz. Dla mnie to tylko codzienność. Wiem że tego nie uniknę. Bo gdy nawet jest tak dobrze przez cały dzień to i tak przychodzi ta chwila i znów ból napełnia moje oczy. Bo to boli. Każda łza niesie ze sobą ból.