sobota, 18 sierpnia 2012

czaasemm

czasem zastanawiam się jak to jest że istnieją takie puste osoby na tym swiecie oczywiście nie zaprzeczam temu że ja moge być pusta bo ja nie wiem jak postrzegaja mnie inni ludzie ale osobiście sądzę że aż taka pusta jak niektóre dziewczyny nie jestem ..

wiecie co mnie denerwuje w udziach ostatnio tak że doprowadza mnie to do szału !!! że ludzie nie potrafią trzymać języka za zębami nawet jeśli to nie jest jakiś sekret czy wielka tajemnica to jednak o niektórych sprawach sie nie mówi i wydaje mi sie to oczywiste a jednak niektórzy ludzie narawde nie maja o tym pojęcia wrecz mi sie to w głowie nie mieści żeby mówić innym o tym o czym rozmawiam z jednym czlowiekiem a potem isc z tym do drugiego nawet jesli mam przyjaciela/przyjaciółkę to kurde noo niektórych rzeczy się nie mówi i tak po prostu jest nie żeby kłamać tylko takie sa morale i idee w naszym świecie a wiele naprawde wiele ludzi nie zdaje sobie z tego sprawy ;/