piątek, 17 sierpnia 2012

tattoo

już od dawna chciałam mieć tatuaż ale szybko mi sie zmieniało co tak naprawde chcę i nigdy do końca nie wiedziałam bo to trudny wybór w końcu to zostanie na całe życie. Ale już wiem ..
Jestem Directionerką i jestem z tego cholernie dumna to sprawia mi radość i boje się że kiedyś oni mogą mi się znudzić albo muzyka przestanie mi sie podobać a ja nie chcę tego naprawde chce zawsze o nich pamietać więc postanowiłam sobie zrobic na pierwszy tatuaż w moim życiu to:
bardzo podoba mi się ten znaczek jest taki czysty skromny planuję go zrobić na prawej dłoni dlatego że to moja ulubiona strona i ulubiona ręka jakos bardziej ja lubie od lewej i na środkowym palcu ponieważ to też mój ulubiony palec coś takiego tylko z napisem direcioner :
śliczne <3 strasznie mi się podoba i nareszcie wiem co będzie moim pierwszym tattoo :D