sobota, 18 sierpnia 2012

do czego zmierzamy ?!

czy może mi ktoś w końcu powiedziec do czego tak właściwie zmierzamy w naszym życiu bo ja juz nie ogarniam co che tak naprawde robić w życiu to wszystko jest takie skomplikowane naprawde nie wiem a z ta szkołą to juz naprawdę chodzę do szkoły artystycznej ale nie wiem już czy mi sie to podoba

mój tata wciąz oczekuje ode mnie odpowiedzi czy zostaje w tej szkole czy sie przenoszę a ja nie potrafie mu odpowiedziec po prostu nie umiem tak już jest kurde zawsze wydawalo mi się że jestem dojrzała jak na swój wiek .. znaczy mama mi tak powtarzala jednak teraz to nei wiem skoro nei potrafie sobie nawet poradzić z tym co chce robic w zyciu

to moze jednak nie jestem taka dojrzala jak mysla jednak nie podolalam temu co chialam osiagnac i kim byc nie dalam rady sory viki :*